måndag 7 mars 2011

Dag 1 CHECK

Så var det avklarat och se jag lever fortfarande=)
Det var en bra första dag och jag fick jätte bra uppstart och hjälp av min handledare!
Tiden rusade förbi och jag hade nästan precis kommit in i det när det var dags att gå hem...
Fast hem åkte jag inte...nope finnen kom och mötte mig på Coop vi handlade lite och sedan åkte vi till
K-mässan.
Hade en mkt trevlig em med en sjukt rolig diskussion ang kvinnobesök hahahaha vi hänger aldrig läpp vi inte ;)
Sedan var hon så snäll och körde mig till tandläkaren...
Asså SHIT vad jag var nervös idag! min puls gick på högvarv när jag satt i väntrummet!!!
Under själva besöket fick dom säga till mig flera gånger att andas och försöka slappna av! usch vad jag inte gillar tandläkaren alltså!
Men nu är det ett besök kvar sedan är det finito för denna gången!

Skall strax ta mig en promenix ner till el ishallo och säga hej då och lycka till till Convivium
som åker till Schweiz idag för att tävla junior VM!
Skön att ha ishallen så nära

Skall ta mig till träningarna denna veckan med Boomerang också
nu när dubbelåkarna är borta så kanske man kan åka med i lite formationer och så
ialla fall några=)

Nej nu drar jag mej



Ha d gott igelkott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar