söndag 6 mars 2011

SM


Dagen började tidigt lördag morgon, 8.00 ringde klockan
och jag tog mitt ansvar och gick upp och fixade en riktigt fin frulle till mej o Amanda



Ganska nöjd faktiskt=)

Sedan åkte jag och Amanda mot Åby ishall där laget skulle samlas för håruppsättning och uppvärmning
Jag och Herkules laddade på bästa sätt genom Linda Bengtzing=)


no comments ;)

På väg till klubbstugan i ett underbart soligt Mölndal!!!

Klubbstugan där alla åkarnas saker skulle förvaras

El Ishallo



Min data har gett upp att ladda upp resten skall försöka senare i kväll....
Men summa sumarum så åkte Convivium jätte bra snyggt och moget
Pivott blocket var det enda minuset för dagen
Och dom blir starkare och starkare för varje gång jag ser dom

Boomerangs korta var bästa för säsongen enligt mig!
snygg mogen åkning och formationerna rena 
känslan var också där och jag var stolt som en tupp efteråt!!!

Åkte hem efter seniorklassen var klar och hade en lugn kväll hemma
mitt internet har krånglat till och från vilket är enormt frustrerande!
Hoppas det kan bli bättre när jag hämtat routern...

Somnade ganska tidigt var helt slut!
och i förmiddags så åkte jag mamma syster och Emejo till Åby för att se långprogrammen
Var jätte roligt i ishallen idag träffade massa massa vänner som jag inte sett på jätte länge
så det var verkligen jätte trevligt!
Nu till åken då....
Convivium åkte riktigt bra och helt klart det bästa för säsongen!
Dom slog poängrekord och vann juniorklassen överlägset!

Boomarna hade inte riktigt sin dag idag ett fall i början och ett släpp i pivottblocket som ställde till det en del men dom hade även moment som var riktigt riktigt bra!!
Det kommer bli kanon på VM
Är helt övertygad om det och fågeltemat och hela programmet koregrafin och dräkterna är helt OUTSTANDING!!!!

Nu är jag hemma har städat och grejat lite
njutit av det underbara vårvädret!!!



Syrran är på väg hit
det blir solsidan och mys med henne <3
I morgon stundas det jobb dag 1
Jag är jätte nervös!!!!
Men det skall nog gå bra! 

Efter jobbet skall jag iväg med världens bästa Finne som lämnar mig hemma i en vecka då hon skall åka med Convivium till JWCC
Blä vad det kommer vara jobbigt att inte ha henne hemma!

Nu KAFFE=)

Över och ut
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar