söndag 6 mars 2011

Pirrigt

I morgon bitti är det dags...
Då startar jag på mitt nya tillfälliga jobb, på Coop-sisjön
Är jätte nervös just nu, men vet att jag alltid oroar mej för allt oftast i onödan
Det kommer bli jätte bra det här!!! pepp pepp pepp

Hade syrran på besök i kväll mkt trevligt
Vi kollade på Solsidan och Time out där förövrigt Viktoria Helgesson var med
Helt sjukt roligt avsnitt
Dom skulle gissa vad det var för hopp Viktoria satsade för första gången i tävlingssamanhang på EM senast o dom bara trippel.....TRIPPLE AND TOUCH hhahahahaha as skoj!!

Fick lite välbehövlig pepp från syrran med
vad hade jag gjort utan henne <3

Har förövrigt drabbats av akut konståkningssaknad nu när man i helgen var i ishallen igen
och såg alla lag tävla och vara så fina med dräkter frisyr och allt
ja det är inte helt lätt att stå bredvid kan jag ju säga
Ser verkligen fram emot att den nya säsongen skall sätta i gång i april då jag äntligen kan knyta på mej grillorna igen!!
Har säkert halkat efter en del men jag hoppas att det är överkommligt så jag kan vara i kapp innan sommaruppehållet...
Men först skall jag ju åka till Finlandia med mammsen o systern plus massa andra konståkningsfolk
och det kommer verkligen bli en upplevelse skall försöka passa på att njuta av att följa en tävling från läktaren
för detta är enda året sedan skall jag stå där på isen igen det bara SKA jag!!!!

Nej nu skall jag försöka komma i säng i rel god tid så jag orkar med morgondagen!



Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar