torsdag 3 mars 2011

Torsdag

Shit vad tiden går fort!!
Har snart bott här i en hel vecka ju!!! GALET
Har haft ganska fullt upp så bloggandet har prioriterats bort.

I går ställde jag klockan på halv sju och begav mig till Coop där jag skulle ha möte med AF och mina handledare på Coop.
Mötet gick lika toppen som förra gången dom är helt fantastiska!
Så på måndag drar det igång jag- Sara skall börja jobba
Det är helt sjukt vad jag ser fram emot detta hade jag hört någon säga så här för 3,5 år sedan
att man är överlycklig och längtar att få jobba och klagar över att gå hemma så hade jag sagt
fan vad gött passa på o njut och hade inte alls förstått mig på varför man klagade så mycket på att vara hemma
Men NU vet jag hur psykiskt jobbigt det är att faktiskt inte göra någonting. Missförstå mig rätt
Jag behövde bli sjukskriven det vet jag och jag har ju inte bara suttit hemma och rullat tummarna direkt
Jag har krigat och slitit åkt in och ut på olika instanser
Men poängen är att alla dygnets vakna timmar har jag ägnat mina tankar på sjukdomen
Ångesten har fått styra mina dagar för det har funnits utrymme för den att ta såpass stor plats
Nu när jobbet drar i gång kan jag få tänka på annat än mat träning och kalorier
Även om det bara handlar om 2 timmar om dagen så är det väldigt skönt att iaf slippa tankarna dom timmarna!!

Fick dessutom ett väldigt positivt besked för en stund sedan
Jag får lov att åka till Finland!!!!!!
A på FK tyckte bara dt var bra och positivt att jag kom iväg och fick lite miljöombyte ett tag=)

Ringde min chef förut också och vi skall träffas nästa vecka och gå igenom hur allt ligger till
och hur vi skall göra i framtiden
jag kan verkligen inte bestämma mig
vet inte om jag klarar av att gå tillbaka till det gamla utan att falla tillbaka i gamla rutiner igen
samtidigt tycker jag ju eg om jobbet älskar barnen och att få se dom utvecklas!!
Gaaaah blir tokig! Får ta detta med G nästa vecka...

Nu skall jag fortsätta med städningen
Carmen Nathalie och Sandra kommer hit ikväll =)

Ha det bäst

1 kommentar:

  1. Hej! Oh vad roligt det är att följa din resa och din framsteg. Jag håller verkligen med dig om sysselsättningen, det är lagom att börja i liten skala men det är verkligen guld värt att komma bort två timmar och få tänka på annat. Det grejar du!! Stora kramar

    SvaraRadera