tisdag 1 mars 2011

Effektiv

Har fått gjort massa idag!
Hittade lite viktiga papper när jag sorterade bland alla papper som lagts på hög det senaste
Så nu har jag fyllt i och det enda som återstår är att posta det haha jag brukar fastna och bara få gjort hälften men nu skall jag lyckas skicka iväg det också=)
I kväll får jag besök av E
mys pys

I morgon blir det full rulle
Möte med Coop på morgonen lägga upp en planering med tider osv
shit det känns galet jätte skoj men väldigt konstigt att jag är på väg ut i arbetslivet igen
Sedan skall jag göra Stepwhise på Ö i morgon blää
Hatar att sitta i typ 1 tim o fylla i massa påståenden/frågor
Brukar bli så trött på det mot slutet att jag bara kryssar i haha
Nej får försöka hålla koncentrationen uppe så det blir rätt...

I morgonkväll kommer min fina A hit också
Vi skall laga god mat och så tillsammans skall bli jätte trevligt!!
Skall bara komma fram till vad vi skall laga hahaha vi är inte dom bästa på att ta beslut kan jag tillägga haha

Det är ju SM till helgen också tjihoo vad skoj det skall bli
Är toppen att det är inom Gbg området
Så det blir en helg i ishallen

Nej nu skall jag ta disken
Inte så mkt mer att rapportera haha

Ha det fint alla sötnosar där ute!

1 kommentar:

  1. hahahaha,stepwise.minns i varberg,man tröttnade att läsa noga efter ett antal frågor å klickade sen bara i lite varstans,gash,astråkigt.Hoppas det går bra iaf,kul att hälsa på folket kanske?
    du,har du förresten sökt bostadsbidrag/tillägg,...om inte,så gör det.alltid lite slantar.
    Ta hand om dej snäckan
    älsk jo!

    Puss,njut nu dagen...undrar om du tittar på Vakna m the voice nu,.underbar låt av nån liten kille....
    löööööööv

    SvaraRadera