fredag 4 mars 2011

Friday

Sitter i soffan och drar ut på att ta mig till duschen
Är sjukt taggad inför måndag för det är ta mej tusan AP TRIST att vara hemma hela dagarna
Och piggare blir man inte tvärtom
Jag är mer trött de dagar då jag bara går hemma och degar än de dagar då jag gör något...

I kväll kommer i alla fall Hashi hit
Skall bli jätte trevligt, vi skall laga god middag och ladda inför morgondagen då det stundas SM
Skall bli så skoj!
Var ju ett tag sedan frankrike var nu...
Så det skall bli skoj att vara i ishallen igen.
Skall försöka fota lite i helgen också det får dock bli med Iphonen eftersom pucko slarv Sara
har tappat bort både pass och kamera=(

Nu skall jag försöka ta det där steget som är så svårt att ta hahaha
IN I DUSCHEN =)

Adios amigos

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en trevlig fredagkväll. Stora kramar

    SvaraRadera